суботу, 18 листопада 2017 р.

М 7. Рефлексія

          Працюючи над модулем 7, ми вчилися створювати приклади учнівської роботи з позиції учня, що дає змогу вирішити, чи ці завдання та вимоги, які ми ставимо перед учнями в навчальному проекті, відповідають навчальним потребам, віку та можливостям  учнів. Створення такої учнівської роботи допомагає  визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання. 
При плануванні прикладу учнівської роботи виникали труднощі при визначенні основних запитань проекту, вимог освітніх стандартів, навчальних цілей до проекту, навичок мислення  при створенні саме цього прикладу. Та не важко було визначити комп’ютерні технології, які краще за все допоможуть розвинути навички, якими учні мають оволодіти та продемонструвати наприкінці проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар

М 11. Рефлексія

У модулі 11 ми власне презентували свої портфоліо у "колі друзів", ще раз обміркували усі свої дії, обговорили переваги тренінгу, ...