суботу, 18 листопада 2017 р.

М 9 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Адже при організації навчального процесу, який будується навколо навчальних потреб учнів, не лише вчителі оцінюють учнів, також учні оцінюють один одного, а головне - оцінюють себе. Коли вони оцінюють власні процеси мислення та результати своєї роботи, не просто звертають увагу на помилки, а й засвоюють стандарти та критерії, за якими оцінюються результати їхньої роботи. Це привчає учнів оцінювати якість своєї діяльності та своїх мисленнєвих процесів за конкретними критеріями, що в подальшому допомагає змінити свої навчальні стратегії для того, щоб стати більш успішними та ефективними у навчанні. У цьому модулі ми створили інструмент оцінювання, який  допомагатиме учням краще контролювати своє навчання та підтримуватиме їх самоспрямованість, самооцінку та самоусвідомлення або рефлексію власного навчання.


Немає коментарів:

Дописати коментар

М 11. Рефлексія

У модулі 11 ми власне презентували свої портфоліо у "колі друзів", ще раз обміркували усі свої дії, обговорили переваги тренінгу, ...