Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Адже при організації навчального процесу, який будується навколо навчальних потреб учнів, не лише вчителі оцінюють учнів, також учні оцінюють один одного, а головне - оцінюють себе. Коли вони оцінюють власні процеси мислення та результати своєї роботи, не просто звертають увагу на помилки, а й засвоюють стандарти та критерії, за якими оцінюються результати їхньої роботи. Це привчає учнів оцінювати якість своєї діяльності та своїх мисленнєвих процесів за конкретними критеріями, що в подальшому допомагає змінити свої навчальні стратегії для того, щоб стати більш успішними та ефективними у навчанні. У цьому модулі ми створили інструмент оцінювання, який допомагатиме учням краще контролювати своє навчання та підтримуватиме їх самоспрямованість, самооцінку та самоусвідомлення або рефлексію власного навчання.
суботу, 18 листопада 2017 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
М 11. Рефлексія
У модулі 11 ми власне презентували свої портфоліо у "колі друзів", ще раз обміркували усі свої дії, обговорили переваги тренінгу, ...
-
У процесі роботи над модулем 6 ми дізналися про безпечне та відповідальне використання Інтернету. Навчилися додавати посилання і зображення ...
-
У модулі 11 ми власне презентували свої портфоліо у "колі друзів", ще раз обміркували усі свої дії, обговорили переваги тренінгу, ...
-
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого н...
Немає коментарів:
Дописати коментар